CoQHealth


Haaa..supplemen ni sgt bagus utk mereka yg berpotensi mendapat serangan jantung, yg menderita sakit kanser, jug autk mereka yg berhajat nk kawal paras gula..

Dan juga sesuai utk mereka yg ade penyakit 3 serangkai yg glamer di kalangan rakyat malaysia nie - jantung, darah tinggi & diabetes..

CoQ Health Shaklee mengandungi CoQ10 iaitu bahan yang didapati secara semulajadi dalam tubuh bagi:
- membantu menukarkan makanan kepada tenaga.
- bertindak sebagai antioksidan yang kuat bagi melawan radikal bebas iaitu partikel yang merosakkan sel dalam tubuh yang mengakibatkan kerosakan membran sel , mengganggu DNA dan juga menyebabkan sel mati.





Serangan Penyakit Jantung
Satu kajian klinikal mendapati bahawa orang yang mengambil suplemen CoQ setiap hari dalam tempoh 3 hari selepas serangan penyakit jantung adalah kurang berisiko untuk mempunyai serangan jantung berikutnya.

Tekanan Darah Tinggi

Beberapa kajian klinikal yang melibatkan jumlah beberapa individu di Amerika Syarikat menunjukkan bahawa CoQ boleh mengurangkan tekanan darah. Walau bagaimanapun, ia mungkin mengambil masa 4 – 12 minggu untuk melihat apa-apa perubahan .

Kolesterol Tinggi
CoQ telah diperakui sebagai rawatan alternatif untuk mereka yang mempunyai paras kolesterol yang tinggi. Mengambil supplemen CoQ secara konsisten juga boleh mengembalikan paras normal kolestrol.

Diabetes Atau Kencing Manis
Dua kajian mendapati bahawa, dos sebanyak 100 mg CoQ dan diambil dua kali sehari akan memberi kesan diabetes bertambah baik dan saranan untuk langkah jangka panjang kawalan gula dalam darah.

Kajian klinikal awal juga menunjukkan bahawa CoQ10 boleh:
  • Meningkatkan kualiti sperma dan meningkatkan kesuburan lelaki
  • Digunakan sebagai sebahagian daripada rawatan untuk penyakit Parkinson
  • Membantu mencegah migrain
Sumber: University of Maryland Medical Center

Dah..x payah pikir lebih-lebih, kalau statement ni blm cukup kukuh, korang google lagi, mesti dpt byk maklumat..cepat order dgn saye, lambat nanti, abis stok, x dapek den nk tolong..huhu


 PERTANYAAN / TEMPAHAN:
1. SMS - O17-9562872
2. EMAIL - jaja_syakirin@yahoo.com
3. FB - JS Kiosk 

No comments:

Post a Comment